Пошуковий запит: (<.>A=Перішко І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 18
Представлено документи з 1 до 18
|
1. |
Перішко І. Теоретичні основи організації праці маркетолога в сфері туристичних послуг [Електронний ресурс] / І. Перішко // Молодь і ринок. - 2013. - № 6. - С. 150-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_6_31 Висвітлено теоретичні, методичні та практичні засади підготовки маркетологів в туристичній індустрії. Розкрито поняття туристичної індустрії та компоненти міжгалузевого комплексу. Проаналізовано роль та функції маркетингу в туристичній інфраструктурі. Зазначено, що маркетингові дослідження важливі для успішного ведення справ у туристичному бізнесі, оскільки ним передбачається не тільки надання якісних послуг, але й знання, кому вони потрібні, для яких цілей. Наведено думку, що формування маркетологами туризму цілісно-цільової спрямованості туристичного продукту є основною функцією туроператорів. Освещены теоретические, методические и практические основы подготовки маркетологов в туристической индустрии. Раскрыты понятие туристической индустрии и компоненты данного межотраслевого комплекса. Проанализированы роль и функции маркетинга в туристической инфраструктуре. Отмечено, что маркетинговые исследования важны для успешного ведения дел в туристическом бизнесе, поскольку им предусматривается не только предоставление качественных услуг, но и знания, кому они нужны, для каких целей. Приведено мнение, что формирование маркетологами туризма целостно-целевой направленности туристического продукта является основной функцией туроператоров.Lit theoretical, methodological and practical principles for marketers in the tourism industry. Reveals the concept of the tourism industry and cross-sectoral components of this complex. Analyzed the role and function of marketing in tourism infrastructure. Noted that marketing research is important for successful business management in the tourism industry because they provide not only provide quality services, but also the knowledge, who needs them, for what purpose. Given the view that the formation of tourism marketers integrity targeting tourist product is the main function of tour operators.
|
2. |
Перішко І. Суть та напрями розвитку стратегії маркетингу в основних видах складових туристичної діяльності [Електронний ресурс] / І. Перішко // Молодь і ринок. - 2013. - № 8. - С. 143-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_8_31
|
3. |
Перішко І. Експериментальна перевірка професійної підготовки маркетологів у сфері туристичних послуг [Електронний ресурс] / І. Перішко // Молодь і ринок. - 2013. - № 12. - С. 153-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_12_33
|
4. |
Перішко І. В. Про професійну підготовку майбутніх учителів до роботи з обдарованими до вивчення іноземних мов школярами [Електронний ресурс] / І. В. Перішко // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Філологічна. - 2009. - Вип. 11. - С. 508-512. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2009_11_89
|
5. |
Перішко І. Аналіз підходів щодо з’ясування структури інтелектуальної діяльності [Електронний ресурс] / І. Перішко // Молодь і ринок. - 2010. - № 6. - С. 145-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2010_6_34
|
6. |
Перішко І. Обдарованість як рівень сформованості інтелектуальних здібностей індивідів [Електронний ресурс] / І. Перішко // Молодь і ринок. - 2010. - № 7-8. - С. 132-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2010_7-8_30
|
7. |
Перішко І. Загальні тенденції діагностування здібностей школярів до вивчення іноземних мов [Електронний ресурс] / І. Перішко // Молодь і ринок. - 2016. - № 9. - С. 88-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2016_9_20 Розглянуто проблему виявлення дітей, що володіють здібностями до вивчення іноземної мови. Розкрито основні погляди на процес діагностики обдарованості.
|
8. |
Перішко В. Г. Характерні особливості фразеологічних одиниць та проблема їх диференціації (на матеріалі мови гінді) [Електронний ресурс] / В. Г. Перішко, І. В. Перішко // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Філологічна. - 2015. - Вип. 55. - С. 194-196. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2015_55_71
|
9. |
Перішко І. В. Критерії оцінювання рівня сформованості фонетичних навичок усного мовлення студентів факультету іноземної філології [Електронний ресурс] / І. В. Перішко // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2016. - Вип. 14. - С. 105-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2016_14_31
|
10. |
Перішко І. Формування професійних навичок організації праці в майбутніх менеджерів туристичної індустрії [Електронний ресурс] / І. Перішко // Молодь і ринок. - 2013. - № 1. - С. 130-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_1_29
|
11. |
Перішко І. Роль менеджера, його завдання та ефективність в туристичній діяльності ринкової економіки [Електронний ресурс] / І. Перішко // Молодь і ринок. - 2013. - № 2. - С. 138-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_2_31
|
12. |
Перішко І. Оцінка ефективності діяльності менеджера в туристичні сфері, та характеристика видів підприємницької діяльності менеджера [Електронний ресурс] / І. Перішко // Молодь і ринок. - 2013. - № 4. - С. 160-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_4_35
|
13. |
Перішко І. Маркетингові дослідження організації праці маркетолога в управлінні туристичною діяльністю Карпатського регіону [Електронний ресурс] / І. Перішко // Молодь і ринок. - 2013. - № 5. - С. 157-162. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_5_34
|
14. |
Перішко І. Роль маркетолога, його завдання та ефективність в туристичній діяльності ринкової економіки [Електронний ресурс] / І. Перішко // Молодь і ринок. - 2013. - № 7. - С. 168-173. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_7_38
|
15. |
Перішко І. Основні чинники праці менеджера до іншомовного спілкування в туристичній підприємницькій діяльності на сучасному етапі [Електронний ресурс] / І. Перішко // Молодь і ринок. - 2013. - № 3. - С. 164-169. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_3_35
|
16. |
Перішко І. В. Сучасні тенденції формування лексики у сфері туристичних послуг [Електронний ресурс] / І. В. Перішко // Молодий вчений. - 2018. - № 3.2. - С. 104-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_3
|
17. |
Перішко І. В. Гендерні особливості поведінки людини в аспекті взаємодії вербальних і невербальних компонентів комунікації (на матеріалі англомовних художніх текстів) [Електронний ресурс] / І. В. Перішко // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Філологія. - 2020. - Вип. 45(1). - С. 160-163. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_filol_2020_45(1)__40
|
18. |
Перішко І. Професійна підготовка майбутніх маркетологів до діяльності у сфері туристичних послуг, експериментальна перевірка дослідження [Електронний ресурс] / І. Перішко // Молодь і ринок. - 2013. - № 11. - С. 168-174. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_11_37 Висвітлено теоретичні, методичні та практичні засади становлення та розвитку туристичної галузі, підготовки маркетологів до туристичної діяльності. Розглянуто теоретичні основи організації праці маркетолога в сфері туристичних послуг. Запропоновано модель підготовки маркетологів для сфери туристичних послуг. Показано вплив глобалізації на розвиток туризму та підготовки маркетологів для сфери туристичних послуг. Наведено результати перевірки ефективності підготовки майбутніх маркетологів туризму до туристичної діяльності.Висвітлено проблему розвитку туристичної галузі та перевірки результатів контролю фахових знань майбутніх маркетологів щодо діяльності в туристичній галузі. Розкрито сутність експерименту з оцінкювання фахових знань майбутніх маркетологів у сфері туристичних послуг. Враховано можливості існуючих сьогодні у ВНЗ моделей підготовки фахівців туристичної сфери діяльності. Запропоновано використовувати моделі, які синтезують не тільки якості професійних умінь спеціалістів, а також особистісно-соціальні якості. Доведено потребу в знаннях своєї історії, культури, традицій, у вихованні любові до рідної мови та збереженні національних особливостей. Сформовано авторську модель підготовки фахівців туристичної сфери до майбутньої професійної діяльності. Подано таблиці педагогічної моделі підготовки фахівця, структури та результатів експерименту та вимог до професійних компетенцій фахівця туристичної галузі.Освещена проблема развития туристической отрасли и проверки результатов контроля профессиональных знаний будущих маркетологов относительно деятельности в туристической отрасли. Раскрыта сущность эксперимента по оценке профессиональных знаний будущих маркетологов в сфере туристических услуг. Учтены возможности существующих сегодня в ВУЗ моделей подготовки специалистов для туристической сферы деятельности. Предложено использовать модели, которые синтезируют не только качества профессиональных умений специалистов, а также личностно-социальные качества. Доказана потребность в знаниях истории, культуры, традиций, в воспитании любви к родному языку и сохранении национальных особенностей. Сформирована авторская модель подготовки специалистов туристической сферы к будущей профессиональной деятельности. Представлены таблицы педагогической модели подготовки специалиста, структуры и результатов эксперимента и требований к профессиональным компетенциям специалиста туристической отрасли.Elucidated is the problem of tourism development and validation of control expertise regarding future marketing activities in the tourism industry. Disclosed is the essence of the experiment to assess future marketing expertise in the field of tourism services. Included are the capabilities of today's models in universities training specialists for tourism sector activities. Proposed is to use a model that synthesize not only as a specialist professional skills and personal-social skills. Proved is the need for knowledge of their history, culture, traditions, nurturing love of the mother tongue and preserving national characteristics. Formed is the author's model of training specialists for tourism sector to future careers. Posted is the table pedagogical model of training, structure and experimental results and requirements for professional competence of specialist tourism industry.Розглянуто теоретичні та методичні засади професійної підготовки майбутніх маркетологів до діяльності у сфері туристичних послуг (СТП) за умов ринкової економіки. Вперше проаналізовано стан розробленості проблеми їх професійної підготовки до діяльності у СТП у педагогічній теорії (на основі наукових підходів - особистісно-діяльнісного, маркетингового, компетентнісного, інформаційно-комунікативного, культурологічного) та практиці професійного формування в навчальних закладах і бізнесових структурах відповідної спрямованості. Визначено організаційно-функціональну характеристику процесу підготовки, сутність і структуру професійної підготовки цих фахівців для СТП як комплексу якостей професійно-особистісного фахового розвитку в єдності професійного світогляду та цінностей, логістичних здібностей, морально-вольових якостей та потенціалу саморозвитку. З'ясовано процес підготовки майбутніх маркетологів до діяльності у СТП. Досліджено, теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено вплив процесу підготовки на виявлення сутності та структури професійної готовності майбутніх маркетологів для СТП, визначення організаційно-функціональної характеристики процесу професійної підготовки. Обгрунтовано вплив процесу їх професійної підготовки та його впровадження в освітній процес ВНЗ відповідного профілю на рівень формування професійної готовності майбутніх маркетологів до основних видів маркетингової діяльності у СТП.
|